Lolas lille sorte af Jeanett Veronica Hindberg

af d. 7. juni 2016

229

2016

978-87-406-0924-0

Lolas lille sorte - et erotisk eventyr

Kvinde lever et almindeligt kedeligt liv. Kvinde drømmer om et forhold til en mand. Kvinde møder mand og forelsker sig, selv om han ikke vil være i et forhold. Han betaler hende endda for sex og giver udtryk for, at de kun kan være venner. Kvinden forelsker sig mere og mere, men er også i tvivl om hvad hun skal gøre. Manden er ret kinky, vil have sex alle vegne og smider hendes brugte trusser rundt omkring. Manden vil gerne have hende boende. Manden har alt for mange penge og er til møder konstant, samt har en personlig assistent. Manden og kvinden har sex alle vegne, på alle tidspunkter, og der er pik og fisse over det hele. Også sammen med andre mennesker.

Det er den korte opsummering af en bog, som jeg personligt havde håber på meget mere af. Men har man læst Fifty shades bøgerne, så behøver man sådan set ikke læse denne, for det er egentlig næsten den samme historie om igen bare med lidt andre personer og lidt flere klicheer. Mand har mange penge. Kvinde har ingen penge og ønsker sig et andet liv. De mødes, knalder som kaniner og forelsker sig. Og bogen slutter åbent, så man lidt forventer der må komme en mere i rækken fra forfatteren, som helt sikkert kan skrive bedre og mere spændende bøger!

Det bliver desværre aldrig rigtig fangende, fordi der er for mange bøger på markedet, der kommer med fuldstændig det samme. Og skal man skille sig ud, skal der altså mere en diller i hul til at imponere. Også selv om der i denne bog er en trekant beskrevet. Så er det bare ikke nok.

Jeg havde virkelig forventet mig meget mere, for jeg er personligt ret begejstret for forfatterens andre ting, men jeg mistede desværre en hel del for hende, efter at have læst denne bog.

At det skal være erotisk, ja det giver jo en smule sig selv, når der er beskrevet den ene sexscene efter den anden. Men i så fald kan man jo også læse almindelige pornografisk historier og så slippe helt uden om klicheerne. Men skal man lige have den lille gnist med om håbet om at finde den store kærlighed, så kan man godt give bogen en chance.